SCM player skins UJIAN ITU NIKMAT: BEGITU LAMA MENYEPI???

Sunday, January 24, 2010

BEGITU LAMA MENYEPI???



Subhanallah.. lamanya.. aku tak update blog aku ni..ye banyak sangat keterlibatan hidup.. semua aku nak buat rasanya,. tapi aku tak boleh nak kejar semua. buat yang ni ,kena lepas yang tu, buat yang tu kena tinggal yang ni.. eh..

Emmm rasanya tak perlulah aku ceritakan detail, yang pasti sebagai mana orang lain. aku juga mengalami macam-macam hal, jatuh, bangun, terduduk, bersimpuh, berdiri, berlari.. dalam hidup. yang penting, aku masih lagi mampu menghirup udara, meneguk nafas dan aku akan teruskan apa yang terbengkalai selama ini semula.. walau pun harus merangkak. eeemmm..

oklah, Insya'allah dengan izin Dia juga.. aku akan kembali menulis, mengisi diari maya ku ini dengan apa saja cerita yang baik, bagus, tauladan, kisah masyarakat, sedih, suka, tragedi.. semoga nanti bermanfaat kepada yang hidup dan selepas aku kembali kekampung abadi.. hendaknya adalah yang rajin-rajin.. ambillah sebarkanlah mana-mana artikel yang anda rasakan baik dan boleh menjadi pengajaran kepada semua.

selamat kembali ummi...


No comments: