SCM player skins UJIAN ITU NIKMAT: Cantik ke JELIR LIDAH!?

Wednesday, June 22, 2011

Cantik ke JELIR LIDAH!?

rasanya aku sangat terpanggil untuk meluahkan rasa. mungkin sekaligus bertanya  pada kalian teman dan sahabat semua.



mungkin aku tak paham kot, atau tak ikut perkembangan semasa, atau jauhhhhhhh tertinggal dalam arus kemodenan sekarang ni..ke kolot sangat ke.. tapi tolong sesiapa yg paham jelaskan sikit KENAPA ORANG SEKARANG SUKA TANGKAP GAMBAR JELIR LIDAH, TERUTAMA PEREMPUAN? rasanya banyak buruk dari baik.
Rata-rata mereka anak remaja, malah ada yang masih dibangku sekolah rendah, juga terikut-ikut gaya ini. Payah rasanya hendak menjawab pada anak-anak yang bertanya, kerana kita mengajar mereka tentang tertib dan moral, tentang adab. Tapi rata-rata, mereka yang bergambar sekarang ini tidak akan terlepas melakukan aksi tersebut.


Tak payahlah aku nak sertakan ayat Al Quran atau Hadis Baginda Muhammad saw. Kali ini tak perlu sarat dengan segala macam dalil, kita cukup dewasa dan berakal, bagaimana fenomena ini tercetus dan semakin dibudayakan. Mungkin dari sekadar main-main sekarang dah tak boleh main-main sebab dah jadi satu cara yang jengkel bila dilihat.

ooppsss.... geli pula lihat lidah sendiri terjulur lalu dipotretkan...

P/S : oh ye.. semua gambar ini sy dapatkan dari internet. Jadi ia sekadar gambar hiasan, tapi kalau ada tuan empunya diri disini..Harap maaf!!!

No comments: