SCM player skins UJIAN ITU NIKMAT: Kerabat Raja kat M'sia ni.. berhabis RM900k ubahsuai kereta!

Monday, June 21, 2010

Kerabat Raja kat M'sia ni.. berhabis RM900k ubahsuai kereta!

Oh TUHAN, aku mohon kepadaMU.. agar KAU pegang dan pandu hatiku, agar aku tidak berlebih-lebihan untuk mencintai dunia dan segala isinya.. YA ALLAH, seandainya aku ditakdirkan kaya dan berharta melebihi dari keperluan ku.. KAU gerakkan hati ini agar sentiasa resah sehingga aku mampu mengagihkan kelebihan aku kepada mereka yang memerlukan.. kerana harta yang ada tetap bakal aku tinggalkan bila waktu menjemputku..

YA RAHMAN YA RAHIM.. letakkan kasih dan sayang mu kedalam hatiku untuk kasih dan sayang kepada insan, bukan hanya kepada harta duniawi semata.. agar aku sentiasa tahu mengucap erti SYUKUR  dan tahu mengurus antara KEHENDAK NAFSU DAN KEPERLUAN HANYA UNTUK HIDUP.. 








yelah.. mampu ye tak apa. cuma terasa sangat pembaziran yang sia-sia.. entahlah..

No comments: